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"프리마이앱스 적립어플이 뜨지 않는경우 해결방법"

프리마이앱스 적립어플이 뜨지 않는 경우 해결방법은 다음 단계처럼 진행 하시면 되겠습니다.

 

 관리자에게 메일 보내기: 프로파일 리셋(manually reset ) 아이폰 내 프로파일 재설치로 인해서 문제 해결이 안된다고 판단된다면 프리마이앱스

 관리자에게 메일을 취하면 대부분 해결될 것이라 생각됩니다.  또는 프라마이앱스 FAQ를 읽어보는 것도 좋겠습니다.

 

저의 경우는 아이폰 기기를 변경 이후 아이튠즈로 복원시 적립이 되지 않는 문제가 발생하였

고FAQ 대로 휴대폰을 만져보았으나 적립이 되지 않아 메일을 보냈습니다.

콩글리쉬도 괜찮으니 간략하게 문의메일을 보냅니다.

주 내용은 내 IOS 버전, 쉐어코드 알림(기기등록번호), FAQ대로 조치를 해봤으나 안됐다.

키 리셋부탁 한다정도면 되겠습니다. ^^

 

아래는 간단한 메일 전문....

 

Dear sir or madam

 

hello
i have 2 iphone 5 and iphone 5s. but only one iphone5 get any credits (all of the free apps
i let you know the information of the current instrument.
1. ios 7.1.2
2. Shared Code (tracking number) : (개개인 프리마이웹 페이지 확인)
3. delete safari cookies is now complete
4. i followed FAQs

your faithfully

 

장은 오토 메시지 1건 오고 그 이후에 해결 답장이 두번 옵니다

 

 

1. 자동답장 메시지

 

Do not reply to automated message.
A real agent will reply to your case in the order it was received.

 

Thank you for reaching out to us, app freer! We want you to know that your request has

 been received

and is being reviewed by our support staff. If you haven’t viewed them yet, please read

our FAQs linked

below to find quick solutions to your issue! Thank you for your inquiry, app freer!

 

Thanks in advance for your patience and support.

 

 

2. 두번째 메시지

 

두번째에 온 메시지의 경우에는 자신들이 메뉴얼 리셋했다는 답장이 왔고

몇일 뒤부터 정상적으로  적립이 되었습니다.

 

Thank you for reaching out to us! We are sorry you are having issues with your credits.

We have recently updated our enrolling process and removed the key from FreeMyApps.

Though you will no longer see a green key when you log in, you are still enrolled within

FreeMyApps. This new enrolling process eliminates the need to update your key.

We have manually reset your account; please download a new offer in FreeMyApps

 to continue earning credits!

Sincerely,

 

메일을 보낸시점에서 2번째 조치완료했다는 메시지를 받기까지 총 3일 정도 소요되었었

 

습니다.  유창하지 않아도 외국인이 알아먹게끔만 작성해서 보내시면 되겠습니다.
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